Fredag, felling good.

vaknar och mår så jävla kalas. Dte har jag inte gjort på flera dagar vill jag lova.
Känns skitbra idag och jag vet att denna dagen kommer bli kanon eftersom jag ska umgås med RuTaN.
Vi ska först mötas och diskutera turkey lite och kläder tills ikväll. Sedan ska jag dra till kusinen snabbt och slänga av sally :P haha. Härligt med en sådan underbar släkt. ÄLSKAR min anton som hjälper mig.
Idag ska det ju som sagt bli party party.
Hell yeah va taggad jag är ska bli fett kul har inte festat på så länge och sanningen är att jag inte har festat med RuTaN någon gång :O det blir en debut nu :O & herregud se upp Göteborg here we come.


Vi ska också planera våran eller jag vet inte om det är våran eller RuTaNs fest men vafan ajja.
Det ska vi göra och jag är såå taggad. Yesyes!
& reseplaneran helt klart :D

vill åka nu nu nu nu . det roliga är att jag får handla i taxfree med haha det får inte RuTaN
Nu måste jag hoppa in i duschen så jag ser ut som folk igen :)
Sedan blir det att fixa lite hitta kläder till RuTaN och så :D
haha. detta kommer bli KANON!

det luktar sallyfis i mitt rum. uuusch!


// Hanniixii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0