fredagsmys!

Ännu en fredag utan planer, men det känns faktiskt gött.
Jag är urtrött, så ska sova tidigt idag :) för imorgon blir det fiol klockan kvart över 9. Vem sätter en sådan tid på en lördag ? idioter.

Igår kväll åkte jag till RuTaNs jobb, asså så söta personer hon jobbar med.
Jag är en jävligt bra vän, hade fan planer på att sova tidigt igår men jag åkte till henne med cigg och mitt underbara sällskap :D haha, men jag behövde det också var lite depp.
Blir alltid så glad med RuTaN.
Fan va vi garvade och sjöng :P haha.
Men idag är det bara jag som gäller, jag ska ta mig ett bad om ett tag och lite mat kanske, min mage börjar göra lite uppror :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0