funny night.

Fyfan va gårkvällen/natten blev så in i helvete lyckad.
Vi drack och hade the best time.
RuTaN satt med sin tunga djup ner i halsen på en gottlänning :S. hhm?
& anna och therese var helt inne i sina samtal med skäggbert och sugerdaddy.
Jag stod själv och tog lite bilder och kollade på när alla sjöng när jag plötslig hör någon som ropar mitt namn :O
Det var en vän till mig s vän som jag träffat en gång innan :) haha det var riktigt najs, pratade lite eller skrek kan man väl säga för man hörde fan ingeting, vi sjöng som fan vilket förklarar min röst idag. Vi drack och RuTaN drack helt klart too mutch.
Therese försvann och Anna gav ut sitt nummer.
& RuTaN hånglade ju men gottisen.
Kvällen summeras som jävligt bra !
Dte var först PC sedan Flame, gott folk och gó dricka, träffade även en barndomskompis som jobbade i baren :O.
Mimmi heter hon jävligt trevlig.
jag har verkligen inte haft så kul på väldigt länge och jag behövde verkligen få dansa och skrika av mig lite av allt jag har inom mig.
Nu sitter jag ny duschad vid RuTaNs dator och skriver som ni ser. Blir väl här en stund kanske kollar en Movie eller något. Känner att idag är det en slappa dag ska hem sen långis med hundarna och sedan chilla på dillen.


Imorse när vi käkade lite makaroner med ketchup så pratade vi med RuTaNs päron. Härliga människor alltså.
Vi snackade om turkiet och allt annat, vi kom också in på killar och vad dom ska och inte ska ha på sig för kläder och skor mm. Detta tyckte RuTaNs pappa var mycket intressant, haha.
Dom är så jävla underbara att jag vet inte vad alltså :D
Vi pratade med om körkortet mm. Får se om det blir av kanske ska börja plugga med RuTaN eftersom vi är på samma nivå i princip.

Jävligt bra kväll & morgon, bilder kommer !

// Hanniixii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0