ingen rubrik

Idag har jag ju varit på panoma, där jag ska gå 4 gånger i veckan för att få pengarna från försäkringskassan. Segt! Men det var rätt okej lärde känna folk och det var några som jag kände igen från åby. Jag kände mig seg som skit och allt var bara tråkigt. Orden gick in genom ena örat och ut genom andra.
Men det är så det är. tyvärr.

Jag har väldigt tråkigt, sally och elvis har däckat i sängen, efter en lång promenad på ca 1 timma. Härligt att gå av sig lite. Man känner sig så duktig :) jag har även gått ner 2 kilo! herregud så bra! syns inte typ tycker jag. men jackan sitter lösare och det gör allting typ.
Men det är kul att man märker lite skillnad iaf.. För man vill ju ha resultat.
Har varit mycket duktig med mat och godis, idag var första gången sen jag var med rutan jag åt en cocosboll. Tycker jag är duktig, när jag blir lite sugen tar jag ett knäckebröd istället.

Jag ska nu kolla lite på Navy cis, är helt kär i det.
Jag har lite ångest också över turkiet resan, vet inte varför.
jag har sagt till migsjälv att inte ha för höga förväntningar..
jag blir alltid så besviken då.
men det ska bli kul ska verkligen spara spara spara.
jag hoppas bara på att allt blir som jag planerar.


( har inget med bilden att göra.)
All I have is you, if you leave me I will be all alone.
And if I am alone I don´t know what I´m gonna do.
I don´t wanna be alone, anymore.
If you leave me, I´ll never forgive you.
Please please don´t leave me.
I allways say how I don´t need you, but you´ll allways come right back too me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0