jag äcklas..

Detta med han killen som våldtar en tjej på toaletten på skolan.
Hon blir utfryst och han blir hyllad..
VÅLDTÄKSMÄNNEN BLIR FAN HYLLADE NU!
Detta är bara sjukt, och hennes vänner och folk i byn går emot henne.
- Dom säger att hon ändrar sin historia.
- gärningsmannen DÖMS.
- Hon blir hånad på internet
- Eleverna strejkar för att få pojken tillbaka
- Hennes vänner sviker henne.

jag blir bara så äcklad av människor, HAN HAR ERKÄNT!!!!! HAN BLEV FAN DÖMD!
Folk är så sjuka att jag vet fan inte vart väärlden ska ta vägen, nu är det tydligen fel att berätta sin historia.
Jag förstår inte liksom att dom håller på att trakassera henne, Folk fattar inte att han blev dömd. Man kan höra hans jävla erkännande på UPPDRAG GRANSKNING!
äckliga människor, äckliiiiiiiiga människot. Jag skäms attt vara människa alltså.
Det jag inte vet är om det är i en mini by dom bor isf förklarar det än del att männskorna är så jävla bonniga att det fattar ingeting. Ska HON behöva flytta?

t.o.m lärarna är ju emot flickan, prästjävlen är emot det och låter pojken gå till kyrkan på avslutningen..

Hon har ändå fått ut någoting, hennes s.k "vänner" var ju egentligen inte vänner, hon kallar dom skitstövlar jag hade gärna kallat dom ännu mer. Små äckliga svin..

- alla fucking rykten har inte kommit från henne ens, jävla bondesvin som tror på vad alla andra mytomaner säger. Jag blir verkligen tokig. Jag går loss här hemma.
Man får väl lyssna på den som råkat ut för det, jävla miffade idioter.


- Det var nån som sa
- hörde det av bekantas bekanta

Kan hon inte ens få ha ett liv?
Ni kan väl fan bara ge upp det är så patetiskt.

Någon skriver att hon ska möblera om hennes ansikte, jag ska fan möblera om era fucking ansikten era svinäckel...


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Att han kan med att komma till kyrkan?
så jävla patetiskt, kan inte hans mamma och bror som lägger ut bilder och skapar grupper på facebook och bloggar fatta eran son HAR VÅLDTAGIT en flicka.
- Det är en fin och mogen sak att göra?
det är fett patetiskt.

nej nu måste jag sluta innan jag blir galen.
Det jag vill säga är att han är dömd, han erkände saken.
fattar inget folk?
HAN VÅLDTOG ÄNNU EN TJEJ PÅ AVSLUTNINGEN DÄR DOM HITTADE SPERMA, Aka HANS  DNA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0