jag är tydligen inte den jag varit innan.

Jag vet att jag har förändrats lite, jag vill inte vara the goofy hannah mer.
Hon tyr sig bara till falska vänner. Jag har blivit sviken för många gånger av folk jag litat på.
Även nu.
vet inte om dessa sviniga personer dras till mig eller vad det är med dom.
Jag klagar väääldigt mycket men det är så jag får ut allt jag känner.
Jag är sårad.
& när nu en av mina närmaste vänner börjar klaga på att jag inte öppnar mig. VI SES ALDRIG där har du ditt svar. Jag är trött på att det alltid är jag som ska "öppna mig" berätta någoting själv för en gångsskull, jag är jävligt sur på att du säger dom sakerna du har gjort.

 

Nej jag är så trött på ALLA
A L L A


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag menar inte att du blivit någon annan, det har alltid funnits två sidor hos dig. den bättre är ingen mes som du skrivit, den är bra på alla sätt men behöver bara lite bättre självförtroende. den andra sidan finns som ett skal för att skydda den riktiga du och det är den som ibland gör mig besviken och sårad för jag vet hur bra du är egentligen. Jag har också ändrat mig, jag har alltid varit den lilla som inte säger ifrån och som bara går med men jag känner att om jag inte gjort något fel så säger jag det och dom som inte tål det kan stänga öronen. men har jag fel så får jag väl lyssna och försöka rätta till situationen. det kommer alltid finnas folk som vill förstöra, folk som bara låtsas att bry sig men det är vad livet går ut på: prövningar och val. så länge man försöker göra rätt val eller fixa sitt misstag så kommer allt gå bra.

2010-04-01 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0