just another day..

Idag skulle jag vara med RuTaN men det blev inte så, inte heller så att jag skulle ut och gå med anna på dagen men men. Gillar inte när det inte blir som jag planerar. Men vad ska jag göra åt saken? Får bli hemma idag och softa har absolut ingeting att göra. Men blir väl att gå ännu en långis med Sally och sedan bara sova. Är så trött och uttråkad att jag vet inte vad jag ska göra. Eftersom jag bestämde med folk igår så tackade jag ju nej till alex mm. Så nu är hon ju upptagen så :/
Sluta gnälla nu, ska snart baka med mamma och molly iaf. Har ju hållt mig ifrån godis och onyttigheter hela veckan, igår åt jag lite godis och idag ska jag väl äta lite kladdkaka men sedan blir det hårt igen.
har kollat lite film nu och så rätt najs, gjorde mig iordning mm så jävla drygt.
jag vet jag vet detta blir ett klag inlägg måste ju få släppa ut dt.


Nu är jag klar och ska glo lite. tjadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0