lever i en låtsas värld.

Idag blir det ett möte på Arbetsförmedlingen igen, så jävla tråkigt. Fyfan va jag är trött på att gå och vänta på allting. Kan man inte bara få ett litet jävla jobb?
Ajja, skit samma det får vara som det är. Det är bara orättvist.
Sitter nu och kollar på beck, flickan i jordkällaren. Grym!
behövde verkligen lite film och lugna ner mig. Vaknade i panik inatt.
Hittade inte mobilen och igår kväll la jag in lakanen och skit i tvättmaskinen, ja räkna ut vilken panik jag fick.
men den låg under min madrass fakitskt tack&lov. När jag hittade den var klockan 06:15 alltså bara 45 minuter kvar tills jag ska upp och väcka julia och molly.


Jag har ångest.
jag vill vara den som inte har några problem, den som allt flyter för. Jag är den totala motsatsen till det. Jag önskar bara, men det är tydligen för mycket.

 

// hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0