long time ago.

Vart lite dålig på bloggandet, men ska bli bättre. Varit utan internet med för lillasyster är cpskadad.
Men idag har jag varit hemma och passat lilla agnes i några timmar :D
´Sötnosen nr 1.
Vi gick en liten promenad och lekte i hennes rum. Sedan somnade hon gott i min famn i soffan.
Kollade lite på simpson innan millan och fredde kom hem.
Sedan blev jag depp så smsade med
RuTaN, hon gör mig ju alltid glad så stack in till henne och blev genast på bra humör. Vi gick runt och kollade och grejade lite innan vi åkte mot frölunda och köpte grönsaker,chips och dricka :D för jag hade redan köpt dipp till oss som vi skulle ha och gotta oss med.
Fan man får lov att gotta sig på en lördag.
Vi är ändå fett nyttiga mot andra.
Nu sitter jag hemma hos henne och bloggar som fan medans hon är på toa och fotar sin nya tröja hon fick av sin pappa :D
Najig värre. ni kan kolla den på hennes blogg som jag länkat ovanför.
Nu ska vi väl kolla lite film efter att hon uppdaterat sin blogg såklart :D


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0