minnen som finns kvar.

Hittade massa goa bilder från förr :)
härligt med lite sånt. Dom har funnits på min kameran , som jag inte har använt så mycket.
har haft ett mysigt samtal med mr x.
Det var skönt att prata av sig lite eftersom vi fortfarande är mycket goda vänner enligt honom så tänkte jag ge det en liten chans. Vi pratade om allt och lite till.
Och såklart kom det in varför vi gjorde slut, det var tydligen att jag var så komplicerad. Och mycket osäker tydligen, men jag var mycket speciell enligt honom då :) söt han är.
Han kom till Eklanda och gick en sväng med mig och hundarna, ¨när jag släppte sally så rullade hon sig i gräset det brukar hon aldrig göra. hhm wonder why she did it :O
jo hon hade en brun/gul fläck på ena sidan efteråt, det luktade inte gott. vem kan gissa var det var?
jo hundbajs, vilket snusk hon är alltså. Vem fan vill rulla sig i någon annans skit.
Vi pratade och gick och rökte som två idioter :) det var mysigt.

grattis också till RuTaN som fick en lägenhet idag :9 hon ska låna den i 1 år. Jävligt najs! hoppas hon räknar med att jag kommer besöka OFTA! haha. om jag får då vill säga hihi.
har inte umgåtts med henne på några dagar nu och det börjar kännas lite tomt, har ingen som henne som delar samma humor mm. men imorgon ska jag möta henne på jobbet och sedan blir det kanske cider och lite sex and the city . det gillar vi!

här kommer bilderna från förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0