my voice .

Alltså min röst är helt borta typ, låter som jag vte inte vad. Hemskt..
Jag sitter ensam hemma och gosar med mina hundar.
Kollar runt lite på tvn. Melodifestivalen är ju helt jävla flippad, inga bra låtar och tråkigt.
herregud. Family guy is the shit.
Vem satte liksom måns som program ledare :O herregud..

Men något jag kom på Alexander Rybak, omg. Han är helt assnygg. Jag sitter fan och dräglar nu, avrför såg jag inte honom förra året? hkmm. Nä men alltså detta är sjukt. Han är liksom Edward cullen sexig. Torka min mun folket. mumma.. Han är inte joel kinnaman sexig men nära alltså. Min smak är kanske weeiird men vafan. mums mums MUMS!

PUSS

// Hanniixii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0