On my way to RuTaN

Idag ska jag plugga teori med Rutan, får se hur länge vi orkar :D Men det ska nog gå bra peppa varande lite också. Det är perfekt.

Angående gårdagen så hände det ganska mycket, jag och sally drog till Maritza :D Hon och harriet lekte som satan och bea sprang som vanligt runt och var polis, maritza hade bil igår med så vi åkte ut till havet med hundarna :) skit mysigt dom sprang och lekte sally och bea badade lite det var ju fortfarande fruset på havet men det avr lite bryn vid stranden ;D dom hade skit kul, harriet körde skiten ur både bea och sally, tror även att hon var ganska trött ;)
haha det avr en härligt dag som avslutades hos moster där jag fick en massa saker och sedan följde hon mig hem :) var hemma vid 7 tiden på kvällen. rätt najs !


Nu ska jag springa är sen, jag är sen jag är alltid lika sen jag är sEEEEEEEEEn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0