real friends are hard to find



Jag kan dela allt med dig, mina dåliga tider och sorliga saker. Du lyssnar och ställer inga dumma frågor. Du tjatar inte på mig för att jag ska prata ut. Du låter mig ta min tid och när den väl i inne så kramar du mig om jag gråter. Du håller min hand i tuffa tider. Jag är glad att du finns. Och jag hoppas du vet att jag kommer alltid finnas för dig. Jag vill aldrig se dig ledsen, jag vill bara se dig glad. Du är en helt underbar person och du förtjänar att vara lycklig. Du är bäst!
Jag hoppas att du vet att jag finns, jag kommer alltid att finnas för dig.

Jag älskar dig


Du är
äkta
Du är smart
Du är rolig
Du är söt
Du är cool
Du är helt jävla underbar
Du har stil
Du är en vän för livet
Du är snyggast i stan
Du är en av dom få jag verkligen litar på.

Kommentarer
Postat av: ellia

jag måste erkänna att jag kände mig jävligt nere ett tag, och så poff kom du in i mitt liv och jag är så otroligt... glad. Jag kan inte minnas att jag har haft en sådan här glädje. Att vara med dig är så sjukt underbart. vi behöver inte ens göra något och ändå så har jag the time of my life. Du är underbar. I love you

2010-03-25 @ 23:35:22
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0