rim till zophia

Folk brukar säga att man inte kan köpa sina vänner, men dig zophia har jag köpt för en tia

Så jag dig många gånger hyr

när vi ska ut på äventyr.

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta det är vad ditt pms kan tillåta

på samhällslektionerna när majen snacka larv det var då vi fick våra asgarv

vi har också gjort en video under hårda försök men den gick upp i rök

på idol vi har gått men blev nobbade rätt hårt

klövsjö is the shit fast vi aldrig åkte ofpist

när vi dricker vin blir vi alltid fulla som svin

sen skulle vi ut och knalla jag gjorde allt för att vi inte skulle falla

från sahlgrenska till linne du var förjävla sne

när vi går på krogen går allt åt skogen

det är mycket folk inte vet men det behåller vi som våran hemlighet

 

Du har alltid funnits där för mig du är en riktigt go tjej

allt kul vi gjort ihop blandar ofta in kort

kasta fimpar i min klyfta färga håret och lyssna

det har du gjort så bra i dom 1517 dar

tänk att tiden gått så fort och ändå har vi inte fått något gjort.

från majorna du kom du är mycket bra på sång

du är den som säger vad du tycker ibland kan det bli lite för mycke

du är ofta go och gla och älskar verkligen kex choklad.

kaffe är din livsmaskin ibland på krogen blir det för mycket vin

ditt och pers förhållande började med bus, när han trodde att du gilla mus.

Du är ju så kär i din lille per.

det var tur att jag dig fann för du är min number one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0