Satc maraton?

Idag skulle man ju vrida fram klockan en timma. En timma mindre sömn? hm inget bra för hannah.
Klockan 5 eller alltså 6 på morgonen ringer min mobil och dum som jag är så svarar jag.
Det var min lilla manshora john :)
Full som ett svin var han också, såklart börjar han tjöta som en gris :D och väckte mig så jag blev pigg.
Han kom in på ämnet sex vilket leder till mycket dirty talk. Alltid lika kul att prata med john när han är full :P ahha. Han är tydligen en energikick och jag är ju som många vet en vitamin kick tillsammans kan vi tydligen bilda någon stark drog :D haha, jag var så trött och han sa att det lät som jag shotat 20 shots med whiskey.

Men det var mysigt med lite dirty talk sådär tidigt på morgonen :)
haha tillslut skulle han sova och jag fick äntligen chansen att somna om.
Men dum som jag är så gick jag ut med hundarna, och då ser jag KILLSKOR!  Vilket betyder att min syster har en kille på sitt rum, hmm. ajja hon är väl gammal nog. Så äntligen när jag fick sova så blir ju sally pigg så hon får vara i köket medans jag sover ett tag till.

vid 11 tiden gick jag ut med sally på långpromenad och mötte upp tyra och filippa :)
var ute i 1 timma ungefär det behövdes för sally hade så jävla mycket energi :)
Men nu ska jag slappa lite sedan blir det väl en promenad igen :)


Sedan ska det bli Sex And The City maraton med RuTaN.
Men jag säger ingen säkert för jag har märkt att om jag planerar så skiter sig ALLT!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0