slutter movie with RuTaN

Idag var det en mysigdag med lilla RuTaN.
var lite svårt att äta när man såg zooombies äta upp varandra :/
fyfan. haha sedan blev det klart scary movie :D
fan va vi garvade.
Alltid lika kul med henne, hon har så jävla bra humor vilket jag alltid säger men vafan.


RuTaN, jag är så tacksam för att vi är vänner.
Vi har alltid vetat vart vi har varandra. Är lite besviken på oss båda att vi gled ifrån varandra men vi har hittat tillbaka iaf.
Jag har så kul med dig och jag är verkligen migsjälv.
Du är en av dom mest underbara och sinnesjuka personerna jag känner.
Men din sjuka humor är förjävla bra att jag dör.
Du förstår mig.
Du dömmer mig inte.
Du lyssnar utan att ifrågasätta.
Turkiet 2010, dt ska bli årets resa.
BÄSTA EVER






Kommentarer
Postat av: ellia

Jag är så sjukt glad för att jag har dig och precis som du skriver, vi vet var vi har varandra och har alltid vetat. Det har aldrig funnits några tvivel mellan oss.

Jag har verkligen haft så sjukt kul under dessa dagar som vi har varit med varandra och tänk att allt började med en tidig morgon och ett besök till arbetsförmedlingen :P

du är underbar vännen, turkiet kommer bli det bästa ever <3

2010-03-03 @ 23:23:31
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0