vänner sviker.

Jag vet inte vad det är om jag dras till falska människor eller vad det är?
Jag ställer alltid upp, jag lyssnar gärna om ni vill prata.
Ändå går ni/ du och snackar skit om mig bakom min rygg, smutskastar mitt namn.
ljuger och hittar på en massssssssssaaa skit.

Hur kan man orka gå runt och snacka så otroligt mycket gojja.
Har du inget liv eller vad är det ? du måste lägga dig i mitt liv?
Jag tycker iaf att det är helt sjukt.
Går runt och säger det ena med det andra, det är inte så kul att få samtal hela dagarna och kvällarna där mina ärliga vänner säger saker som du/ni har sagt. Jag är så jävla besviken.

Med tanke på vad jag har gjort för dig/er.
Jag har suttit hos dig tills tidigt på morgonen och tröstat dig.
jag har försvarat dig mot folk ( som jag ångrar nu, du / ni skulle fan behövt stryck)
Dom gångerna jag skitit i mina planer för att träffa dig,
Så mycket jag ahr gjort för dig.
Jag ångrar allting, du/ni sätter er så djupt i skiten nu.
Jag hoppas du/ ni lär er av detta.

Ingen kan lita på er/dig.
Du/ni är smuts för mig.

jag trodde jag hade rensat bland mina vänner med det behövs ännu mer.
Fyfan så patetiska människor man känner.
haha. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0