vänskap.

Riktiga vänner är precis som änglar
de är värdefulla men sällsynta
Men falska vänner är som löv de finns
överallt



Jag har haft så falska vänner att ni som läser inte kan ana, jag har sagt saker till dom vännerna som dom nu sagt till massa andra. Jag blir så jävla ledsen när jag tänker på hur falska människor kan vara. Vad som än händer så kommer jag iaf aldrig säga till någon dom saker dom sagt till mig även om jag hört och vet att dom gjort det.
Jag vill inte sjunka till en sådan låg nivå.

Jag är också ledsen att jag har förlorat vänner som jag tyckt så mycket om.
Kan men egentligen veta vem man kan lita på?
Jag vet en nu iaf, det är egentligen konstig att jag litar på denna personen så mycket för vi har inte umgåtts på flera år men vi vet vart vi har varandra hon pratar med mig och jag känner verkligen att jag kan prata med henne, jag har ju andra med men ibland känns det som om deras s.k andra halvor alltså deras pojkvänner får reda på allting.
Klart som fan att det stör mig, jag vill väl inte att dom ska veta allt om mig då kan dom lika gärna vara med under samtalet.
Jag vill kunna prata med mina vänner utan att veta att deras pojkvänner 10 minuter senare får veta allting, Jag VET att jag inte skulle göra så! Jag skulle aldrig kunna säga något som dom säger till mig till någon annan.




Jag är inte riktigt säker när det hände
men jag är väldigt glad
Du kom i mitt liv när jag behövde
en vän som hade en ryggrad

Ju mer jag lär känna dig ju mer lär
jag känna mig själv
Du verkar så upplyftande och frisk som
en brusande älv

Du och jag är nästan detsamma med
ändå så olika
För båda av oss ge inte en tum till vika

Du kan verkligen lyssna och ditt hjärta är
medlidsam
Inga lögner, inget skvaller utan rak och tydlig
och rättfram

Jag lovar att alltid vara där till det bittra slutet
för mitt sigill till mitt hjärta är obrutet
Man kan säga att du har funnit mitt hjärtats parabolantenn
Du är verkligen en definition på en Sann Vän


du vet vem jag menar, läs min dikt noga. ellia
// Hanniixii


Kommentarer
Postat av: Ellia

Åh gumman <3 det där gjorde min dag.

Du är så sjukt underbar ska du veta.

Och jag kan inte minnas när jag hade såhär kul senast, du är bäst. Helt underbar

2010-03-11 @ 13:08:16
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: Bunny/MEIZM DEZiGNS!

Hejsan! Har sett din beställning nu :)

Dock är det så att jag har varit sjuk och tappat en massa pluggtid, och jag har tenta om två veckor - sjuk tentaångest! Det gör att just nu så hamnar beställningarna lite i skymundan! Men om två veckor är jag nog på gång igen, hoppas det är okej! Annars, hör av dig! :D

2010-03-11 @ 15:16:19
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0