walk on and you´ll be here soon.

Åh vilken bra dag, dålig väder men ändå.
Är på bra humör och har presic sminkat mig och satt på mig smyken och annat fint.
Ska snart ut med hundarna innan jag senare drar mig in till stan för att träffa sötnosen alexandra.
förhoppningsvis så sabbas inte mina planer mer idag men man vet ju aldrig. Som sagt!

Just nu skulle jag kollat på AA men mina hörlurar spelar mig ett spratt så det får vänta tills ikväll eller t o m imorgon. Man kan ju inte göra allt vettja :)

Det är inte heller många dagar kvar tills jag fyller år. Kan ni tänka er att jag blir 20. Herregud.
Det ska bannemej firas jag vet iaf att RuTaN följer med mig ut och sålänge jag har hennes goda sällskap så skiter jag i dom andra jävla svikarna som inte ens kan pallra sig till stan för att fira min 20 årsdag när jag åker på deras liksom, men skit samma nu vet jag vart jag har dom iaf.

Jag längtar så jävla mycket till augusti så det finns inte.
Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0