what a night

fet & go efter thaimat med Emelie aka rutan!
fan va man åt alltså, rullade nästan ner för hela avenyn ;) yeah!
Sedan blev det en bio på det. Shutter island. Knepig film allt jag kan säga.
plus en gubba typ tog i min arm sen och sa.
- hyr den på dvd nästa gång... (typ)!
.. hmm whatafuck jag ser väl den på bio för DEN HAR INTE KOMMIT UT ÄN!!
och han satt fan och hosta som ett missfall hela bion vad fan störde det honom som också satt på raden nedanför oss om jag viskade till emelie och ursäkta så mycket att jag blev rädd i en SKRÄCKFILM.
Gybbjävlen tål man inte lite prat / viskningar så kanske han ska fundera på att hyra den iställer, och till hans upplysning så hyr men inte det är 2010 man laddar ner. ffs..
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
jag och emelie tog det dock som ett jävla skämt han gjorde våran kväll värd, han får våra magabs att växa kan jag lova! ooohja, amen to that.

Fett nice night vill jag lova ni som inte redan har fattat det.
Emelie är en person med grov sjuk humor. Vilket jag gillar stort eftersom jag med har ganska ovanlig humor :D
mohaha.


Imorgon ska vi också skänka blod till dom behövande om vi nu får det.
Skulle inte förvåna mig om dom inte släpper in oss :D
haha. Men nu blir det snart kojjan och se lite tv annars sitter jag väl här hela natten och häckar.



Bilder kommer imorgon, ps jag hatar sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0