Why does it rain?

Fan nu har vi haft nog med äckligt väder tycker jag. Jag vill ha sol och sommar nu nunu!
orkar inte med allt svenskt regn nu på allt. HUndarna vill inte gå ut eller någoting .
Usch va allting blir jobbigt.
Idag som alla andra dagar har jag ingeting för mig, eller iaf inget bestämt. Vet att jag ska sova så tidigt som möjligt idag men couger town och desperate kommer idag så det kan jag ju glömma. Imorgon ska jag ju passa agnes i några timmar så jag behöver verkligen min sömn känner jag.
Ska hämta henne på dagis och sedan ta oss hem och äta lite kanske och leka :)
ska bli kul har inte träffat den lilla busungen på ett tag.

Men idag som sagt ska jag slappa.
Är fruktansvärt trött och har ont i huvudet..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0