ännu ett möte.

idag avr det möte igen med våran kära grupp.
vi är väl 8 st faktiskt. & alla var där idag.
Ingen verkade så himla taggade idag, alltså när niclas frågade om vi söker jobb så var det jag & anna som räckte upp handen :O, men vafan! Börjar bli ganska trött på dom i gruppen att dom inte gör ett SKIT.
Dom är på möterna för att dom måste för att få pengar, allvarligt dom sitter bara på röven medans jag faktiskt söker jobb, sanningen är att det är ca 2st i veckan iaf.
Okej jag kanske inte fått något men nu ska jag äntligen få hjälp med mitt CV och personligt brev..

jag vet med att Anna gör det med och hon har t o m fått jobb, vilket är såå kul för henne.
men dom andra tror typ att niclas ska göra deras jobb. Jag fattar inte riktigt varför han inte blir arg på dom. Jag blir förbannad som fan. Jag bryr mig egentligen inte så sätt men jag tycker fan synd om niclas.

Vi pratade mycket om Norge också vilket var mycket spännande, håller faktiskt på att söka dit nu.
Det finns ju en massa jobb mm.
Jag & anna bokade in ett möte för att slipa till våra CV & brev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0