äntligen sommar.

jag tror många håller med mig när jag säger HALLELUJA!
nu är sommaren här, det är varmt och skönt!
Man går barfota ( fast inte jag, usch hatar det!) och steker sig i solen.


Igår hängde jag med RuTaN och bara pratade och chillade.
det var riktigt mysigt. Vi köpte varsin snowslash också.
kallt och gott :)
Pratade lite om allt möjligt, men det blev lite dampryck som vanligt.

- vilken sexig apa.
- say hello to my little friend.

 när RuTaN säger dessa meningarna kan jag fan inte hålla mig för skratt, eller när hon gör sitt miffoskratt.
det går inte att inte asgarva.






Idag ska jag med mormor till landet, jag ska klippa gräset och fixa lite eftersom jag kanske ska upp dit i helgen.
vill inte säga något säkert för allt kan ändra sig i sista sekunden.
Ska ner och fixa nu, Puss

Kommentarer
Postat av: loohla

vilka härliga bilder

2010-05-24 @ 10:29:00
URL: http://loohla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0