Dagens fråga

Någon har ställt mig frågan varför jag inte umgås med RuTaN längre.
här har ni svaret från MIN sida.


Om ni går in och läser RuTaNs svar får ni nog ett trevligare.
men såhär känner och tycker jag iaf, det är såhär att jag har inte tid när hon har tid osv.
Men det är också så att blir det planer så skiter dom sig ändå.
Jag vet inte om det beror på att hon har vänner som inte gillar mig..
Men hade det varit så att någon av mina vänner inte gillar emelie, så hade jag skitit i det men det är väl bara jag.
men vad vet jag, just nu känns det som om jag inte vet någoting..
Vi pratar inte mycket i telefonen eller i övrigt heller men jag orkar inte bry mig just nu vill hon inte ha något med mig att göra så orkar jag inte lägga ner någon energi på det heller..

Men det är väl självklart att jag saknar tiden vi hade tillsammans, jag troddde bara att vi var lite bättre vänner än såhär bara men jag får väl för mig saker så det räcker och blir över.
Men hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta vad folk än säger..

Men som ett avslut så hatar jag några av hennes vänner, jag tycker att dom får henne deppig och det är så patetiskt att hålla henne i ett jävla koppel.
haha, kan inte göra annat än att skratta för dom är fan dumma i huvudet. haha.
Men det är väl mer synd om Emelie isf om hon väljer bort mig före dom..



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0