en helt vanlig söndag. NOT

Igår stack jag, alex och ryan upp till tjörn i deras nya bil.
Vi skulle till Jonas och grilla, det var hur trevligt som helst där, tills vi drog oss in till Harrys i stenungsund.
Då spårade kvällen ur totalt.
Bråk tjaffs och hot.

Vi var inte hemma i rävekärr förräns 8 imorse typ & det var alexandra som fik köra hem :p
busiga vi är . Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt.
men det ska nog lösa sig, ska vara med alex ikväll och imorgon ska jag jobba lite faktiskt.
ja vet jag är duktig.

Ska lämna sally brally hos maritza som är så underbar och hjälper mig idag (a) aah sikken ängel hon är va.
Imorgon åker nog jag och sally till jessica efetrsom hon har slutat löpa tack & lov.

Men nu ska jag springa ut till bilen.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0