idag är det party

hellu pellu.

idag blir det askalas!
jag sitter och taggar till max. Men börjar bli irreterad på lite folk som snackar ren jävla bullshit.
Sitter med mig och snackar om vänner och bekanta alltså snackar skit. Jo det är faktiskt skit för det personen säger till mig kan den personen aldrig säga till dom personen pratar om. Det är så fegt och löjligt, Men personen kommer märka att jag är trött på allt trams nu. För nu får det vara nog. Jag sätter ner foten.

Jag ska iaf ha världens bästa kväll idag med världens underbaraste jessica som är tamejfan den bästavän jag har. Hon står vid min sida all the time. till skillnad från många andra. Jag tror allvarligt talat att jag dras till falska människor.


Nu börjar det supas, jag raderar dig från mobilen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0