jag är bara lilla jag.

Vänskap betyder mycket för mig.
Men då är det äkta vänskap, inte bara ha en massa vänner man träffar ibland utan dom man kan vara med 24/7 utan att hata varandra efter det, och att man inte behöver ses på ett tag och när man väl ses så är det som om man har setts 24/7 iaf.
Det är helt underbart, jag har några sådana vänner och jag är så tacksam.
Dom som ställer upp för mig nu när tiderna är tuffa.
Dom ställer inga dumma frågor utan bara tar min hand och kramar mig.
jag behöver inga frågor just nu.
jag behöver bara mina vänner, dom som verkligen ställer upp för mig.
så som jag ställer upp för dom.
& jag älskar er, ni vet exakt vilka ni är.
har varit och hämtat ut mina glasögon idag med. & färgat håret.
ingen snygg bild men den är nytagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0