jobbpatrullen

Hejsan Igen.
Vi i våran grupp på pomona och andra grupper med förståss har fått chansen att vara med i den grymma jobbpatrullen ;) hahaha
Jag och Anna tog chansen och gick med, vi sågs en dag 9-17 och skulle skriva grupp cv och lite sånt.
Vi fick lära känna några andra som går på pomona och frans som är en handledare med.
också ganska ung och så :) haha.
Vi fick iaf saker gjort.

Vi tog även kort vilket inte jag visste så jag såg ut som någotkattenharsläpatin.
haha ingen vacker syn.
Men det var kul, jag drog några jävligt roliuga skämt med :P haha.
förjävla bra alltså.


Vi skulle ses veckan efter för att ragga jobb som dom kallade det.
det finns foton,och jag lovar att dom kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0