lyckligt lottad.

jag är mycket lyckligt lottad på sätt och vis.
jag har få underbara vänner.
jag har världens finaste hundar, världens bästa och underbaraste mormor och morfar som alltid ställer upp för mig och jag älskar dom av hela mitt hjärta.
Jag har sötaste systrarna och halv bröder.

men jag har också mycket jag önskade var bättre.
önskar att min mamma och jag hade en bättre relation.
samma med min pappa.
jag önskar att jag fick ett jobb just nu.


och en sak till
jag önskar att jag kunde slå sönder dom "vännerna" som svek mig och fortfarande gör det, jag är så jävla ledsen och irreterad på alla svin som sviker mig gång på gång på gång.
Jag är så trött, jag gråter på kvällarna när jag är ensam, försöker få smärtan att försvinna, det är hemskt. jag hatar det, jag hatar att vara den "svaga" hannah jag gillar det verkligen inte, men jag har ju känslor såklart..

allt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0