one last chance

Tjolla hejsan.

idag var det sista dagen för fiolen innan våran konsert som är nu på lördag.
jag måste bannemej erkänna att jag är lite nervös i magen.
Men men, får ju se hur det blir nästa termin med spelningen faktiskt.
man kanske har jobb eller pluggar och då funkar det ju kanske inte.

allt löser sig nog med tiden.


Idag fick vi syn på att vi fått kanin ungar med, dom i affären sa ju att båda var tjejer så vi har ju inte kollat så noga och jag har ju inte varit hemma heller.
tror det var 5 st små små svarta saker.
Får se om dom klarar sig bara eftersom lakris ( pappan) måste vara kvar i buren och chansen är stor att han biter ihjäl dom. Men mamma fattar ju inte det för hon lyssnar ju på dom i affären så.


Men nu ska jag springa på fotbollsmatch.
Molly spelar så jag får stå där och hejja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0