party för hela slanten.

Äntligen fredag, imorgon gäller det.
Inflyttnignsfest hos Jessica :)
Sedan blir det kanske flame, det ska bli otroligt kul.
Jag ska supa, supa som om att there´s no tomorrow.

Just nu sitter jag hemma hos jessica och kollar på hairspray.
Jessica fick åka in tidigare till jobbet för någon hade försovit sig.
tyckte verkligen synd om henne..
Jag har varit ute och gått en riktigt lång promenad med sally eftersom hon ska vara hemma medans jag drar in till stan för ännu ett möte på Pomona.
jag känner mig inte så taggad.


Jag förstår mig inte på vissa människor, kommer med sina bortförklaringar hela tiden.
Att det inte finns någon tid, ha ha ha.
Patetiskt säger jag bara, riktigt jävla löjligt..
Jag vill härmed meddela er alla läsare att det kommer bli ännu en vän som jag måste säga upp kontakten med.
Trodde hon var den sista som jag skulle behöva be dra åt helvete men icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0