quack quack.

Hejsan och goddag,
Igår var jag på möte som gick skit och sedan åkte jag ända till jonsered för att hälsa på min underbara vän med sin underbara unge :) Sara & Ella såklart.
Det var sjukt mysigt, fick mata Ella, med nappflaska och rapa henne och mysa, jag ville knappt släppa taget om den lilla skrutten. Och en massa kort blev det med men jag glömde såklart min kamera där. SMART SMART!

Så bilderna kommer inom kort kan jag lova er.
Men nu ska jag rusa till bussen mot stan ska möta alex och fixa någon grej som hon skulle göra och sedan till subway för att hälsa på anna som jobbar där :)
kanske får gratis macka? hhm vem vet :P

need to run now. & idag får jag vet hur det blir med helgen. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0