Ragga jobb

Då var det dags, ragga jobb.
& jag ska säga det gick förjävla bra.
40 cv tror jag vi fick ut. vi gick runt i olika butiker och lämnade in dom.
Det var fruktansvärt kul alltså.
Vi åt på donken tillsammans, och jag lovar fan att vi brände bort det vi åt. eller alla utan anna :D
haha, herregud den bruden kan äta :D hehe.

vi gick genom hela stan alltså sjukt jobbigt, var riktigt trött däri slutet dock tror jag att alla var det.
jag och anna är ju underhållningen med, vi var inne på åhlens och skulle lämna så vi gick till parfymkassan och när dom sa nej att vi ska söka på internet, jag och anna tar vårat cv och går till nästa kassa inne på åhlens, haha niclas och frans fick sig ett gott skratt haha, men dom gillade det :D.


Mer kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0