snabb uppdatering av pomona

Start.
har skrivit lite om pomona, men nu har jag gett dom en helt egen kategori.
Pomona arbetar tillsammans med arbetsförmedlingen.
Vilket många nu tror suger riktigt hårt och ja det trodde jag med först.

Mitt första möte jag kom på var vi ca 20 personer, kände igen några ansikten.
Dom berättade lite om sig och företaget.
Det var niclas ( min nyvarande handledare typ) och en jag inte kommer ihåg namnet på.
Vi satt där och fick presentera oss och lite sånt.
Sedan delade dom in oss i olika grupper, jag kom i en riktig ungdomsgrupp.
på första mötet lärde jag även känna underbara anna.

Vi fick sms om fler möten, och det var dags att gå dit. Kände mig inte så jättesugen faktiskt men man måste ju gå.
Vi fick ju som sagt Niclas på vårat möte som jag och anna pratat mycket om.
Han är 26 år ( tror jag)
han ser helt ok ut.
Han pratar ju vårat språk om man säger så.
Det kändes redan bättre och lite roligare på möterna, mycket också pga anna :)


Det är ju möte en gång i veckan typ, vi har alltid förjävla kul
och som sagt är detta en liten del av vad som händer, jag kommer att uppdatera lite bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0