the party don´t start until I walk in

Lördagens bravder var fan bästa på länge men såklart så spårade ju kväller ur totalt.
Vi alla kom iaf till samma ställe och det var trädgårn.
Andrea kom även senare också och lekte med mig, jag var självklart ganska berusad och hade även skyhöga kláckar på mig..

Såklart blev det bråk.
Såklart var jag inblandad. Jag skäms inte verkligen inte han fick vad han förtjänade, när jag sedan gick stod han utanför och bölade hos vakten. JO jag vill ta upp det att jag hatar vakter särskillt manliga, som tar absolut ingen hänsyn till att killar är D U M M A I H U V U D E T !
Men men är besviken att jag inte slog hårdare..


Idag ska jag till landet med mormor, såklart ska sally också med.
ska bli mysigt :)..


& Emelie har inte hört av sig heller, vilket jag väntat mig..
men faktum är att jag orkar inte höra av mig heller, jag frågar ofta om vi kan hitta på saker men på lediga dagar så hhittar hon på annat, I don´t blame her. Hon får göra exakt vad fan hon vill.. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0